Sivun näyttöjä yhteensä

11.3.2015

Aamuhetki-tässä ja nyt-arjessa jaksaminen-



´´ ONNI ON ELÄÄ ITSENSÄ NÄKÖISTÄ ELÄMÄÄ ´´

Olen ollut sairauslomalla helmikuun alusta alkaen-->

Nyt olen matkalla tutustumassa omaan itseeni ja omaan hyvinvointiini.
Omien rajojen vetäminen on opittu mutkien kautta, olen nyt nähnyt mitä tapahtuu kun ihminen suorittaa liikaa eikä muista tarpeeksi levätä.
Terveys alkoi antaan periksi ja oli pakko pysähtyä. Elimistö oireili mutta ohitin ne ja lisäsin kaasua vaikka olisi pitänyt painaa jarrua.
Olin hyvin uupunut ja kaikki näytti harmaalta, ilo tekemisestä katosi.
Olen matkalla ymmärtämään että riitän omana itsenäni, ilman mitään valtavia suorituksia ja jatkuvaa tekemistä.
Pitää olla armollinen itselleen-koska elämä on silloin paljon helpompaa-!!
Oman lapsen kuolemasta tulee 13.3 11 vuotta, tämä on ollut ajatuksissa myös paljon...kuolemaan liittyvät tapahtumat muistuttavat myös elämän rajallisuudesta!!
Olen oppinut sen että aina ei tarvi olla pyrkimässä johonkin tai olla tekemässä jotakin, tärkeää on rauhoittuminen ja lepo myös.
Nyt kun voimavaroja ei ole , on ollut aikaa hiljentyä katsomaan kevään tuloa ja nauttia lisääntyvästä auringonpaisteesta ja valosta.
Työsuoritukset eivät ole se tärkein juttu maailmassa vaan aivan muut asiat ja hyvä olo ei tule siitä että saavuttaa jonkin tavoitteen.
Jos ei ole hyvä olo se heijastuu kaikkeen tekemiseen ja elämäntapoihin.
Nyt pyrin kohti hyvää oloa, uskon että saavutan sen jälleen.

Kevätaurinko Hellii, nautitaan siitä!!

Tessa

Ei kommentteja: