Sivun näyttöjä yhteensä

12.3.2015

★ Pitsikoristeinen laukku ★

 Löysin kirpparilta mustan puuvillakankaan  Tommy Tabermannin  tekstillä.
Ompelin siitä laukun hiukan soveltaen kirjan `` Ompele pitsiä ja pellavaa ``kirjan ohjeiden mukaan.
Laukun mitat ovat 35 x 32 cm.
Kukan laukkuun tein 2 cm leveästä pitsinauhasta.

Kankaassa teksti kokonaisuudessaan tässä...

...Jos sinä olet omenapuu, tahdon minä olla omena. 
Jos sinä sytyt tuleen, tahdon minä olla vesi tai herkästi syttyvä aine. 
Jos sinä hukut, tahdon minä olla pohja tai virta. 
Jos sinä katsot kauas, tahdon minä olla etäinen piste. 
Jos sinä suljet luomesi, tahdon minä olla äkillinen pimeys.

- Tommy Tabermann - 

                                                                              ★★★
 Laukun sisäpuolella on reilunkokoinen tasku ( 20 x 20 cm ) taskun yläreunassa on kuminauha,
 jotta tasku poimuttuu.

                                                                          ★★★


                                                                        ★★★
                                                                      ★★★



❤ IHANA, INHA AURINKO PAISTAA,
NAUTTIKAAMME SIIS SIITÄ ❤
(ilman auringon tuomaa valtavaa energiaa emme pärjäisi)
Tessa


Ei kommentteja: